Markedsføring af en ø, der ikke er bygget endnu.

Case

Info om projektet

Kronløbsøen er en ny ø midt i Nordhavn, hvor der er ved at blive etableret et 25.000 etagemeter stort byggeri med 233 lejligheder. Vores arbejde har bestået i at få klarlagt en strategi og etableret et gennemført tracking setup, der gør det muligt at følge brugerne overalt på sitet og spore, hvor mange klik og visninger den enkelte lejlighed har fået. I den forbindelse har vi udviklet et skræddersyet dashboard i Data Studio, så de forskellige interessenter kan følge med i resultaterne. Vi har designet versioneringer af annonceindhold med afsæt i visualiseringer fra Dimension Design. Dette til platforme som Google, Facebook, Instagram. På Google har vi kørt kampagner med et særligt fokus på liebhaverlejlighederne. Derudover har vi designet og kodet dynamiske HTML5-bannere til displayannoncering, som øger opmærksomheden, interaktionen og engagementet blandt brugerne. Vores mål var at skabe engagerende og overbevisende kampagner, der ville generere kvalificerede leads til Kronløbsøen.

Services

Strategi

Eksekvering

Leadgenerering

Content

Automation

Tracking

Samarbejdspartnere

Dimension Design

Dimension Design har udarbejdet hjemmesiden samt 3D-visualiseringer af projektet i form af billeder og videoer.

Home Nordhavn

Home Nordhavn står for salget af boligerne på Kronløbsøen.

No items found.

Skal vi hjælpe dig i mål med dit projektsalg?

Vi er klar til at hjælpe dig. Lad og tage en uforpligtende snak omkring dit projekt.

Kontakt

Mads Jensen

CEO & Partner

mads@leadways.dk

Kasper Kabbeltved

CMO & Partner

Kasper@leadways.dk